HJÄLPTJÄNSTER

MENY

LYSSNA

Kontakta OSS

KONTAKT

Strömstad kommun
Norra Bergsgatan 23
452 80 Strömstad
Växel 0526-190 00

Öppetider

måndag-fredag
Kl 8.00-16:30

Ställ en fråga

Lämna en synpunkt

Felanmälan

Ställ en fråga

Du är välkommen med alla sorters frågor om kommunen och den kommunala servicen.
Vi ser till att du får svar.
Om du tycker att svaret dröjer, hör av dig till kommun@stromstad.se eller ring oss på 0526-190 00.






Lämna en synpunkt

Här kan du lämna synpunkter, förslag och klagomål, men också ge oss beröm. Din synpunkt registreras i kommunens diarium. Den blir då offentlig och kan läsas av alla.

Välj vilken typ av synpunkt du vill lämna *
Multiple selection









Synpunkter och klagomål

Mål och syfte med synpunkts- och klagomålshantering Strömstads kommun vilja är att sätta privatpersoner, föreningar, företag och organisationer i centrum för sin verksamhet. Detta ska ske medvetet på alla nivåer genom att vi ska tillhandahålla hög service och tillgänglighet, god kommunikation, hög effektivitet och hög delaktighet.

För att klara dessa mål och i syfte att vi ska kunna förbättra oss ser vi det som mycket angeläget att vi får in synpunkter på verksamheterna oavsett om dessa utgörs av klagomål, synpunkter förslag eller beröm.

Vi ska

  • bemöta alla och deras synpunkter eller klagomål med respekt och öppenhet
  • garantera snabb behandling och svar till dem som lämnar synpunkter eller klagomål på verksamheter
  • registrera, utvärdera och analysera inkomna synpunkter eller klagomål, samt de åtgärder och den kvalitetsförbättring som dessa har bidragit till.
Vilken verksamhet har du synpunkter på? *
Multiple selection
















Mina synpunkter avser:
Multiple selection



Jag är:








kontakt

Kommunikationschef
Maria Kvarnbäck
0526-191 84
maria.kvarnback@stromstad.se

länkar och information


Hittar du vad du letar efter?

Tipsa EN VÄN

My Page

SENAST UPPDATERAD: 2017-01-04, Lena M Sundberg

SIDANSVARIG: Maria Kvarnbäck