Kontakta OSS

KONTAKT

Strömstad kommun
Norra Bergsgatan 23
452 80 Strömstad
kommun@stromstad.se
0526-190 00

Öppetider

Måndag-fredag 8.00 – 12.00 13.00 – 16.30

Ställ en fråga

Lämna en synpunkt

Felanmälan

Ställ en fråga

Du är välkommen med alla sorters frågor om kommunen och den kommunala servicen.
Vi ser till att du får svar.
Om du tycker att svaret dröjer, hör av dig till kommun@stromstad.se eller ring oss på 0526-190 00.






Lämna en synpunkt

Här kan du lämna synpunkter, förslag och klagomål, men också ge oss beröm. Din synpunkt registreras i kommunens diarium. Den blir då offentlig och kan läsas av alla.

*Vi återkommer till dig inom fyra arbetsdagar och meddelar att vi tagit emot din synpunkt. Efter ytterligare tio arbetsdagar meddelar vi vad vi tänker göra åt saken. För dig som valt att få svar via vanligt brev kan det ta ytterligare någon dag.

Välj vilken typ av synpunkt du vill lämna * (obligatorisk)
Välj vilken typ av synpunkt du vill lämna









Synpunkter och klagomål

Synpunkter, frågor och klagomål från privatpersoner, föreningar, företag och organisationer är viktiga för kommunens verksamhetsutveckling.

För att kunna förbättra verksamheten är det viktigt att samla in och hantera synpunkter oavsett om dessa är klagomål, synpunkter förslag eller beröm.

Strömstads kommun ska

  • bemöta synpunkter eller klagomål med respekt och öppenhet,
  • garantera snabb behandling och svar till dem som lämnar synpunkter eller klagomål på verksamheter,
  • registrera, utvärdera och
  • analysera inkomna synpunkter eller klagomål, samt de åtgärder och den kvalitetsförbättring som dessa har bidragit till.
Vilken verksamhet har du synpunkter på? * (obligatorisk)
















Mina synpunkter avser:



Jag är:








Kontakt

Kommunikationschef
Maria Kvarnbäck
0526-191 84
maria.kvarnback@stromstad.se


Tipsa EN VÄN

SENAST UPPDATERAD: , Maria Alfredsson

SIDANSVARIG: Maria Kvarnbäck