HJÄLPTJÄNSTER

MENY

LYSSNA

Kontakta OSS

KONTAKT

Strömstad kommun
Socialförvaltningen
452 80 Strömstad
Växel 0526-190 00

Öppetider

måndag-fredag
Kl 8.00-16.30.

Ställ en fråga

Lämna en synpunkt

Felanmälan

Ställ en fråga

Du är välkommen med alla sorters frågor om kommunen och den kommunala servicen. Vi ser till att du får svar. Om du tycker att svaret dröjer, hör av dig till sn@stromstad.se eller ring växeln 0526-190 00.






Lämna en synpunkt

Här kan du lämna synpunkter, förslag och klagomål, men också ge oss beröm. Din synpunkt registreras i kommunens diarium. Den blir då offentlig och kan läsas av alla.

*Vi återkommer till dig inom fyra arbetsdagar och meddelar att vi tagit emot din synpunkt. Efter ytterligare tio arbetsdagar meddelar vi vad vi tänker göra åt saken. För dig som valt att få svar via vanligt brev kan det ta ytterligare någon dag.

Välj vilken typ av synpunkt du vill lämna *
Multiple selection




Fråga 1





Stöd till familjen, familjerätt

Många familjer behöver någon gång stöd och hjälp till förändring. Vi kan hjälpa till att hitta lösningar via rådgivande samtal, vi kan även bistå i familjerättsliga frågor när det gäller boende, vårdnad och umgänge vid separation.

Du kan få rådgivning och upplysningar per telefon eller vid tidsbeställda besök. Vi kan också bistå vid utredningar och avtal om vårdnad, boende, umgänge och adoptionsfrågor.

Familjecentralen är en resurs för alla föräldrar och familjer. Läs mer om vad vi gör på fliken till vänster. Behöver du uttalat stöd i din relation kan du vända dig till familjerådgivningen.

kontakt

Strömstads kommun
Tel. 0526-190 00 växel

Individ- och familjeomsorg                   telefon 0526-192 77 (växel, kl. 9-12, 13-16)
Fax: 0526-193 39

Besöksadress: Brunnsgatan 2

Ingela Bernholtz
Tel. 0526-196 43

Hittar du vad du letar efter?

Tipsa EN VÄN

My Page

SENAST UPPDATERAD: 2015-09-18, Lena Beltramin

SIDANSVARIG: Marcus Pettersson