HJÄLPTJÄNSTER

MENY

LYSSNA

Kontakta OSS

KONTAKT

Strömstad kommun
Socialförvaltningen
452 80 Strömstad
Växel 0526-190 00

Öppetider

måndag-fredag
Kl 8.00-16.30.

Ställ en fråga

Lämna en synpunkt

Felanmälan

Ställ en fråga

Du är välkommen med alla sorters frågor om kommunen och den kommunala servicen. Vi ser till att du får svar. Om du tycker att svaret dröjer, hör av dig till sn@stromstad.se eller ring växeln 0526-190 00.






Lämna en synpunkt

Här kan du lämna synpunkter, förslag och klagomål, men också ge oss beröm. Din synpunkt registreras i kommunens diarium. Den blir då offentlig och kan läsas av alla.

*Vi återkommer till dig inom fyra arbetsdagar och meddelar att vi tagit emot din synpunkt. Efter ytterligare tio arbetsdagar meddelar vi vad vi tänker göra åt saken. För dig som valt att få svar via vanligt brev kan det ta ytterligare någon dag.

Välj vilken typ av synpunkt du vill lämna *
Multiple selection




Fråga 1





Tolk

Om du behöver tolk när du kontaktar oss kan du få hjälp med det. Tolk kan beställas från Tolkförmedlingen Väst. Det är alltid Strömstads kommun som bokar tolk. Vänd dig därför till oss vid behov.

I kontakten med myndigheter och sjukvård har du rätt till information på ett språk som du förstår. Om du inte kan svenska så bra har du rätt till tolk. Vill du läsa om rättigheter och möjligheter på andra språk? På Socialstyrelsens webbplatslänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster finns skrifter på ryska, somaliska, engelska och arabiska.

Tolkförmedlingen Väst är ett samarbete mellan kommuner och Västra Götalandsregionen. Strömstad är kund sedan många år. Tolkförmedlingen Väst har sin bas i Göteborg och utför både tolkuppdrag och översättningar för vår räkning.

Hittar du vad du letar efter?

Tipsa EN VÄN

My Page

SENAST UPPDATERAD: 2017-01-23, Marcus Pettersson

SIDANSVARIG: Pernilla Rivera