HJÄLPTJÄNSTER
Strömstad kommun
Norra Bergsgatan 23
452 80 Strömstad
Växel 0526-190 00
Öppetider
Måndag-fredag
Klockan 8.00-16.30.
Ställ en fråga
Lämna en synpunkt
Felanmälan
Ställ en fråga
Du är välkommen med alla sorters frågor om kommunen och den kommunala servicen. Vi ser till att du får svar. Om du tycker att svaret dröjer, hör av dig till kommun@stromstad.se eller ring oss på 0526-190 00.
Lämna en synpunkt
Här kan du lämna synpunkter, förslag och klagomål, men också ge oss beröm. Din synpunkt registreras i kommunens diarium. Den blir då offentlig och kan läsas av alla.
felanmälan
I Strömstad finns två kommunala linfärjor. "Kosterlänken" trafikerar Kostersundet och färjan "Bojan" trafikerar Bojarkilen.
Regler och instruktioner för överfart finner du till vänster under rubriken för respektive färja. Här finner du också nyheter och driftinformation.
Vid tekniska problem med färjan:
Kommuncenter
Stadshuset,
Norra Bergsgatan 23.
0526-190 00
kommun@stromstad.se
Växeln öppet vardagar:
08:00 - 12:00
13:00- 16:30
Efter arbetstid:
Safekeeper AB
0526-144 39
Uppge Bojarfärjan Strömstad
Betala biljetten med mobilen.
Följande SMS nummer gäller:
Svensk mobil 72456
Norsk mobil 2332
OBS! Skriv in texten KOSTER
Kortbetalning är möjlig när färjan är bemannad med personal.
Strömstads Kommun
452 80 Strömstad
Kommuncenter 0526-190 00
Öppettider
Måndag- fredag
08.00-12.00 och 13.00-16.30